Megbotlottam s'pék lettem

* Pék News *

* Pék News *

Szegény Tibi pék lett?

2021. február 12. - Péque News

- ...

- Nem mondod komolyan, hogy a Tibi pék lett. Ezt egyszerűen nem tudom elhinni. Biztosan a vírushelyzet  kényszerítette rá! Pedig milyen tehetséges újságíró volt és szerintem sikeres is, az életben is, meg minden. Megmondom a frankót én sajnálom őtet, de ennyi erővel elmehetett volna kosárfonónak is, ottan legalább nem kell hajnaltól melózni. Tudod, nekem a koránkelés a halálom.

- ...

- Azt mondod, hogy kézműves pék lett? Hallottam már ezekről, mintha olyan művészfélék lennének. Azt mondom, ha nem kelnek hajnalban, akkor már egy fokkal jobb. De még így sem értem a egészet.

- ...

- Micsoda, hogy a övé a pékség? Na az már egészen más barátom. Hát le a kalappal, azt kell mondjam, hogy gratulálok hozzá! És hánykor szokott kelni? 

A bejegyzés trackback címe:

https://peknews.blog.hu/api/trackback/id/tr5316424358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása